Platform hitam Sohomamarkets Maharaja VSTAR!Untuk mengaktifkan pasaran tanah besar!Elakkan pengawasan ke atas operasi -operasi!

2024-10-24 13:09:41 金融资讯 要懂汇

Platform hitam Sohomamarkets Maharaja VSTAR!Untuk mengaktifkan pasaran tanah besar!Elakkan pengawasan ke atas operasi -operasi!

Lidah Racun Jun mendapati rakan Hui yang meletupkan kedudukan dalam Sohomarkets.Pada masa itu, nisbah margin telah bergegas ke 100!Titik licin telah menyebabkan banyak kes lidah beracun.

Walau bagaimanapun, lihatlah permukaan yang tidak mencukupi, mari kita lihat Sohomarkets untuk melihat apa sebabnya rakan Hui ini akan menyebabkan pembubaran!

ESOHOMARKETS▸

Sohomarkets adalah broker kontrak perbezaan dalam talian Cyprus, yang menyediakan pelabur dengan lebih daripada 200 perbezaan mata wang, logam berharga, minyak mentah, kriptografi, dan indeks. , Pasukan Perbankan dan Fintech dan kawasan lain yang terkenal dalam industri.

No.20, Jalanperak, 50450kualampur, Malaysia.

Melalui alamat yang diberikan oleh laman web rasmi Sohomarkets, Poison Lidah Jun mendapati kedudukan khusus garis luar talian syarikat: Malaysia, Kuala Lumpur.Bangunan ini menggabungkan pejabat SOHO dan fungsi kediaman.

Terdapat soalan di sini, mengapa firma Cyprus Securities dan alamat syarikat di Malaysia?Adakah Dana Malaysia, untuk menipu dompet ke dalam platform pembrokeran di negara lain?

Laman web rasmi

https://www.soho-markets.com/sc2/

Selepas memasuki laman web rasmi Sohomarkets, lidah beracun Jun segera mendapati terdapat hanya dua jenis bahasa dan bahasa Inggeris, yang bermaksud bahawa urus niaga Sohomarket dibuka ke tanah besar China.Nampaknya Sohomarkets sangat penting untuk pasaran di tanah besar China.

Dan Tonguejun beracun mendapati sejumlah besar ucapan Cina, yang meliputi hampir setiap kod sumber laman web rasmi.Ia boleh meneka bahawa laman web rasmi Sohomarkets sangat mungkin dibina oleh pasukan Cina.

Menurut pertanyaan IP, alamat berdaftar laman web rasmi juga Malaysia dan Kuala Lumpur.Ini menjadikan lidah beracun memastikan bahawa Sohomarkets adalah broker Malaysia yang tegak!Di samping itu, laman web rasmi didaftarkan pada bulan November 2021 dan tamat tempoh pada tahun 2026. Laman web ini hanya mempunyai 5 tahun masa operasi.Ini sama persis dengan operasi beberapa plat pendek!

Sohomamarkets mengumumkan di laman web rasmi bahawa [Sohomarketsllc] adalah sebuah syarikat yang dimiliki oleh Sohomarkets, yang diberi kuasa oleh San Vincent dan Greennin Financial Services (FSA).

Poison Lidah Jun menemui sebuah syarikat dengan platform ketiga [Sohomarkets, LLC], sebuah syarikat Amerika.Mari kita lihat pengawasan dan status pendaftaran syarikat -syarikat ini.

✦ Saint Vincent 文

Sohomarketsllc

Laman web rasmi SVGFSA mempunyai rekod pengawalseliaan sohomarketsllc.

Perniagaan Sohomarketsllc di San Vincent bersamaan dengan mengamanahkan kepada syarikat pihak ketiga untuk beroperasi.

Walau bagaimanapun, raja lidah beracun ditambah di sini: tidak kira berapa banyak ejen dan syarikat yang unik untuk St Vinson.Rakan -rakan mesti ingat bahawa San Wendesa tidak dikawal oleh pertukaran asing.

USA

Sohomarkets, LLC

Pertama sekali, Sohomarkets, LLC bukan ahli rasmi Amerika Syarikat (NFA).

Kedua, syarikat Amerika ini didaftarkan pada bulan Februari 2003. Rang undang -undang telah terlambat selama lebih dari 10 tahun.

Raja lidah beracun adalah popular di sini.

1. Penyusunan semula modal: Syarikat -syarikat shell kosong boleh digunakan untuk penggabungan, pengambilalihan atau syarikat penyusunan semula.Dengan memindahkan perniagaan sedia ada ke syarikat Shell, anda boleh menyediakan syarikat dengan struktur kewangan yang lebih baik, mengurangkan liabiliti atau merealisasikan kelebihan cukai, perancangan cukai.

2. Pengurusan Aset: Sesetengah syarikat shell boleh digunakan sebagai alat pengurusan aset untuk mengurus dan mengawal pelbagai aset, seperti hartanah, portfolio pelaburan atau hak harta intelek.

Sudah tentu, beberapa urus niaga kewangan juga boleh disediakan, dan bahkan penyalahgunaan syarikat shell kosong boleh memindahkan pemindahan modal haram, seperti mengelak cukai, pengubahan wang haram atau aset tersembunyi, dan sebagainya.Apa yang digunakan oleh LLC untuk Sohomarkets ini?✦ Cyprus 浦

VSTAR & SOHOMARKETSLTD

Sohomarket mengumumkan di laman web rasmi bahawa ibu pejabat terletak di Cyprus, salah satu negara anggota penting EU.

Apa yang terkejut untuk membiarkan Poison Jun mendapati sebuah syarikat yang dipanggil [VSTAR & SOHOMAMAMAMAMARKETSLTD], sebuah syarikat yang dipanggil [VSTAR & SOHOMARKETSLTD] melalui laman web rasmi CYSEC.

Pertama sekali, lesen ini tidak menyediakan perkhidmatan silang untuk China.Jika Sohomarkets membuka akaun Cina di vstar & sohomarketsltd, ia lebih terhad!Di samping itu, Suruhanjaya Pengawasan Sekuriti Negara saya telah mengharamkan "penerimaan kuasa penuh pelanggan pada bila -bila masa" seawal tahun 2014, jadi pelabur domestik tidak dibenarkan mengendalikan akaun antarabangsa.

Kedua, siapa VSTAR ini?

▸vstarst

Walaupun nama domain VSTAR tidak lagi tersedia, anda masih boleh memasuki laman web rasmi. .

Jelas sekali, VStar dan Sohomarket tergolong dalam syarikat yang sama, dan dari semua aspek, VSTAR nampaknya menjadi pendahulu Sohomarkets.

· Platform perdagangan

(VSTARAPP (VSTAR-CFDTRADINGAP) ◂

Kami hanya bertanya bahawa VStar & Sohomarketsltd (Cyprus) memang diawasi oleh Cysec.Walau bagaimanapun, VSTAR melancarkan platform perdagangan sendiri Risiko Max yang dibangunkan oleh Max VSTAR-CFDTRADINGAPP.

Apa yang hairan dengan lidah beracun adalah masalah pembaikan terkini adalah "sebab ketepatan pesanan."Persoalan ketepatan perintah urus niaga termasuk sama ada maklumat terperinci perintah itu selesai, sama ada barang atau perkhidmatan dalam perintah itu selaras dengan keperluan sebenar, sama ada harga perintah itu betul, sama ada perintah perintah itu adalah tepat, dan sebagainya.

Bagaimanakah Sohomarkets mendapat pujian yang sempurna di bawah kesilapan yang serius?

Dan terdapat banyak risiko perdagangan dalam platform perdagangan yang dibangunkan sendiri:

网 Internet yang stabil (kelewatan, gangguan, dan kelajuan rangkaian yang tidak stabil akan menjejaskan hasil transaksi akhir.)

黑 Risiko keselamatan yang tinggi (oleh penggodam dan pelbagai sebab, mencuri dan mengganggu risiko perdagangan.)

重 Kelewatan yang tersekat adalah serius (aktiviti tinggi, turun naik pasaran yang besar, akan menyebabkan kelewatan terjebak, masa dagangan kerugian.)

Jadi, bagaimanakah sohomarket menyelesaikan masalah yang paling biasa mengenai platform perdagangan yang dibangunkan di atas?

▸mt4t

MT4 yang dimuat turun di laman web rasmi Sohomarkets.Pada masa yang sama, Poison Tongjun mendapati maklumat pendaftaran dua urus niaga sebenar pada aplikasi MT4.

Walaupun VSTAR & SOHOMARKETSLTD (Cyprus) mempunyai akaun transaksi berdaftar di MT4, lesen Sohomamamamamarkets tidak mempunyai kebenaran perdagangan pelabur tanah besar di tanah besar China.

Saya tidak tahu sama ada rakan -rakan Hui mendapati bahawa kedua -dua laman web rasmi membuka platform VSTAR dan SOHOMARKETS: produk perdagangan MT4 dan VSTARAPP termasuk urus niaga "cryptocurrency"!

Domestik tidak mengiktiraf legitimasi "cryptocurrency".Sohomarkets sangat peduli tentang pasaran China begitu banyak, dan ia mesti diketahui dasar itu.

Kandungan di atas adalah pertanyaan lidah racun.Elakkan platform perdagangan untuk peniaga, menyebabkan persekitaran perdagangan kawalan mutlak, dan memastikan keadilan dan keselamatan pendanaan urus niaga!

hubungi Kami:

Detektif: 3464399446

Kebenaran: 3147677259

Lidah beracun: 2389671330 Fahami saudara: 2124228721

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah Truth Brother QQ untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI.