Penyiasatan Real Brokerage Wingfung · Yongfeng Finance!- Pejabat luar talian Hong Kong cerah dan nyata!Urus niaga dalam talian adalah teknologi sendiri tanpa pengawasan?PersimpanganPengenalan:

2024-06-16 7:44:31 资讯 要懂汇

Penyiasatan Real Brokerage Wingfung · Yongfeng Finance!Persimpangan

Pejabat luar talian Hong Kong adalah cerah dan nyata!Urus niaga dalam talian adalah teknologi sendiri tanpa pengawasan?Persimpangan

Pengenalan:

Detektif menerima komisen pelabur, dengan harapan dapat memeriksa pejabat fizikal Wingfung · Yongfeng Finance di Hong Kong!Tidak banyak yang boleh dikatakan, hari ini Poison Tongjun dan Detektif Survey Wingfung · Yongfeng Kewangan dan menyiasat keadaan sebenar Wingfung · Yongfeng Financial Company!

Gwingfung · Yongfeng Financial Hong Kong Corporation Field Survey

alamat 1

Pertama sekali, mari kita lihat alamat pejabat Yongfeng Financial Hong Kong yang disediakan oleh pelabur:

[20/F, Wingonhouse, No.71, DesvoeuxroadCentral, Hkinlinkedin (No. 71, Yong'an Building, No. 71, Duke Road, Central, Hong Kong)]]

Poison Lidah Jun tidak lama lagi datang ke alamat Lokasi: No. 71, Defu Road, Central, Hong Kong, Bangunan Yongan.

Alamat itu ditulis di tingkat 20 bangunan Yongan, tetapi lif sampai ke tingkat 20.

Melalui tanda air syarikat, dapat ditentukan bahawa di sini adalah alamat Wingfung · Yongfeng Finance.

Saya tidak tahu apa sebabnya orang telah kosong di sini.

Alamat 2

Lidah Beracun Jun menyemak Pusat Tempahan Dalam Talian Pendaftaran Syarikat Hong Kong, dan bertanya mengenai maklumat pendaftaran pejabat Yongfeng Financial Hong Kong Wingfungfinancialgroup:

[Tambah: Unit1001-8, 10/F, Coscotower, 183Oueen'sroidcentral, Hongkong (Bilik 1001-8, Tingkat 10, No. 101-8, No. 101-8, No. 101-8, Queen's Avenue, Central. Hong Kong,

Melalui navigasi Peta Google, sebenarnya, kedua -dua alamat ini tidak terlalu jauh, dan mereka sibuk di pusat bandar.

Melalui tanda air di tingkat pertama, dapat ditentukan bahawa Yongfeng Financial Group memang di tingkat 10.

Melihat melalui tanda bimbingan lantai, Wingfung · Yongfeng Finance telah menambah dua syarikat, Yongfeng Jewelry International Co., Ltd. dan Yongfeng Property Investment Co., Ltd.

Selepas tinjauan, Poison Lidah Jun mengesahkan bahawa alamat berdaftar Yongfeng Financial's Hong Kong Company adalah benar, persekitaran pejabat bersih dan cerah, dan jabatan -jabatan syarikatnya komprehensif, meninggalkan kesan yang baik pada Tonguejun beracun!

Gwingfung · Status Pengawasan Kewangan Yongfeng

Selepas tinjauan sebenar, mari kita lihat pengawasan Wingfung · Yongfeng Finance, sama ada ia boleh berdiri ujian sebagai fasad syarikat.

Anda dapat melihat 8 syarikat di bawah Wingfung · Yongfeng Finance pada alamat tinjauan sebenar.

Melalui pengawasan dan pertanyaan Suruhanjaya Sekuriti dan Niaga Hadapan Hong Kong (SFC), Wingfung · Yongfeng Finance memegang tiga lesen, iaitu:

    Wingfungsecuritieslimited 【Yongfeng Securities Co., Ltd.】

    WingfungfuturesLimited 【Yongfeng Futures Co., Ltd.】

    WINGFUNGFOREXLIMITED 【Yongfeng Foreign Exchange Co., Ltd.】

    Jadi lesen mana yang dia gunakan?Mari kita siasat laman web rasmi Wingfung · Yongfeng Finance:

    https://www.wfgold.com/zh-cn

    http://www.wfgold.com/index.php

    Di laman web rasmi, kita dapat melihat bahawa platform perdagangan Wingfung · Yongfeng Financial tidak jelas mengumumkan platform perdagangan lain kecuali untuk perisian yang dibangunkan sendiri.

    The Poison Lidah Jun mendapati platform MT5 Wingfung · Yongfeng Finance dan tidak mendaftarkan sebuah syarikat perdagangan.

    Walau bagaimanapun, melalui pertanyaan langsung syarikat perdagangan di platform rasmi MT4, didapati bahawa syarikat -syarikat Hong Kong yang digunakan oleh Wingfung · Yongfeng Finance untuk perdagangan hanya WingfungbullinvestmentLimited [Yongfeng Gold dan Silver Investment Co., Ltd.].

    Pertama sekali, ini WingfungbullionInvestmentLimity [Yongfeng Gold and Silver Investment Co., Ltd.], yang digunakan pada platform MT4, belum dikawal oleh Hong Kong (SFC)!

    Kedua, badan utama syarikat yang diniagakan di MT4 adalah WingfungbullionInvestmentLimity [Yongfeng Gold and Silver Investment Co., Ltd.], yang memegang lesen tempat perdagangan emas dan perak.        

    Mengapa laman web rasmi tidak menggunakan tiga syarikat yang memegang lesen untuk berdagang di platform MT4?Wingfung · Syarikat Perdagangan MT4 Yongfeng Financial tidak dikawal oleh Hong Kong Securities and Futures Commission (SFC).Kali ini, Tonguejun beracun selepas tinjauan sebenar Wingfung · Yongfeng Finance mendapati bahawa walaupun alamat berdaftar Wingfung · Yongfeng Finance di pejabat Hong Kong adalah benar, MT4 tidak tertakluk kepada pengawasan semasa urus niaga.Tidak ada jaminan untuk status pengawasan dan aliran modal!Sama ada terdapat risiko urus niaga yang terlalu tinggi, pelabur diminta untuk menilai diri mereka sendiri.

    Risiko pertukaran asing, melabur dengan berhati -hati.Sila cergas mata anda dan secara aktif melindungi hak dan kepentingan anda!

    Detektif QQ: 3464399446

    Fahami Kumpulan Hak Huiwei: 762516501