Pengawasan dan platform kumpulan Wocom Hong Gao telah gagal?Maklumat tersembunyi untuk melarikan diri!

2024-05-17 17:01:57 资讯 要懂汇

● Woom Hong Gao Group

Wocom Honggao Group ditubuhkan di Hong Kong pada tahun 1986.Ia adalah cabang syarikat perdagangan komoditi antarabangsa.Menyediakan pelan pelaburan yang dibuat untuk memenuhi keperluan khusus pelanggan berdasarkan matlamat kewangan mereka.

Untuk memahami skor dan banyak aduan skor Wocom Honggao Group dan banyak aduan, Wocom Honggao Group mempunyai banyak masalah seperti akaun Frozen dan tidak dapat mengeluarkan emas.Hong Gao memberi jawapan kepada penjenayah yang menyiarkan "Wocom" untuk penipuan dan mengeluarkan kenyataan di laman web rasmi.

Dengan cara ini, beberapa isu bahawa aduan pelanggan tidak boleh dikeluarkan dalam emas dan pembekuan akaun sangat mungkin bahawa pelabur telah diniagakan dengan makroeler Wocom palsu, dan kerugian itu tidak ada kaitan dengan Wocom Hongzhong.

Saya tahu bahawa saudara saya berpendapat bahawa kenyataan ini hanya strok, dan memaklumkan laman web rasmi pelabur, platform dagangan, akaun bank yang ditetapkan dan peti mel, dan pautan yang sama diposkan. . Ia tidak disiasat sama ada terdapat firma sekuriti yang sama.

Begitu juga dengan penipuan, atau adakah masalah dengan Wocom Hong Gao sendiri?

Dalam pernyataan laman web rasmi, kita dapat memahami bahawa Wocom Honggao Group menyediakan empat entiti Hong Kong:

    [WOCOMSecuritiesLited], yang didaftarkan dengan sekuriti dalam bilangan perniagaan perdagangan CE di Suruhanjaya Sekuriti dan Niaga Hadapan ("Suruhanjaya Pengawalseliaan Sekuriti").

    [WOCOMLIMITED] Pertukaran Pertukaran Had Hong Kong, dan didaftarkan untuk transaksi kontrak niaga hadapan kepada Suruhanjaya Pengawalseliaan Sekuriti mengikut Ceno.AAH843.

    [WocomForeignExchangeco.

    [WocominvestmentManagementLimited] Menyediakan perkhidmatan perundingan untuk pengurusan sekuriti dan aset berdasarkan ceno.aag705.

    Mari kita lihat apakah maklumat pengawasan awam ini boleh dipercayai hari ini?

    ● Pengawasan

      WocomSecuritiesLimited

      Syarikat [WocomSecuritiesLited] yang disediakan oleh Wocom Hong Gao Group belum dikawal oleh Jawatankuasa Pengawasan Sekuriti dan Hal Ehwal (SFC).

        Wocomlimited

        Kumpulan Wocom Honggao kedua Hong Kong entiti [Wocomlimited] tidak menemui rekod pengawalseliaan Jawatankuasa Pengawasan Sekuriti dan Hal Ehwal Hong Kong (SFC).

          Wocomforeignexchangeco.limited

          Entiti Hong Kong dari Wocom Hong Gao Group [WocomForeignExchangeco.

            WocominvestmentManAnanantLimited

            Entiti Hong Kong [WocominvestmentManagementLited] Wocom Hong Gao Group masih tidak bertanya dengan rekod pengawalseliaan Jawatankuasa Pengawasan Hal Ehwal Sekuriti dan Hadapan Hong Kong (SFC).

            Ini pelik.Kumpulan Wocom Honggao masih beroperasi?Adakah akaun dagangan berdaftar MT4/MT5 rasmi anak syarikat Wocom Hong Gao yang lain?

            Saya tahu bahawa Brother telah memeriksa MT4/MT5, Wocom Honggao Group pada masa ini tidak mempunyai kebenaran penggunaan berdaftar MT4/MT5.

            Di laman web rasmi Wocom Honggao Group, memang ada platform perdagangan yang dibangunkan sendiri yang dimuat turun melalui aplikasinya, tetapi selepas memahami muat turun, saya mendapati bahawa aplikasi ini telah dikeluarkan. Pelabur selepas menerima maklumat pelabur.

            Pada ketika ini, kumpulan Wocom Honggao tidak mempunyai syarat untuk dipercayai, dan semua pengawasan Hong Kong telah dibatalkan.Pada masa yang sama, platform perdagangan sendiri telah dikeluarkan dari laman web rasmi, tetapi urus niaga sentiasa aktif.Ramai pelanggan di Internet telah membuat abang saya perlu meragui bahawa kumpulan Wocom Honggao bersedia untuk dijalankan?Atau adakah ia bersedia untuk "peningkatan produk"?Maklumat maklumat laman web rasmi WOCOM telah berada di pinggir perubahan!Saya tahu bahawa saudara masih mengesyorkan bahawa kemasukan ke dalam wang akan membayar emas secepat mungkin!Kandungan di atas adalah persekitaran urus niaga yang memahami saudara -dalam -law berdasarkan maklumat kertas.Kandungan pengesahan hanya untuk rujukan untuk rakan -rakan Hui.

            Detektif (1): 3464399446

            Detektif (2): 3147677259

            Detektif (3): 2124228721

            Detektif (4): 2389671330

            Jika anda perlu menyemak platform dan mendedahkan petunjuk, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

            Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

            S

            Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI