Memahami Exchange: Platform Platform GO Markets bersama -sama dengan lesen dikongsi bersama!Sukar untuk melindungi pelabur!

2024-10-18 7:44:32 金融资讯 要懂汇

Saya telah mendengar tentang perkongsian basikal yang mengecas khazanah, adakah anda tahu bahawa ada orang yang dikongsi oleh lesen?Betul, kadang -kadang beberapa platform dicipta oleh geng yang sama.Mengetahui saudara di sini adalah sains di sini.

Mari kita lihat beberapa platform untuk berkongsi lesen bersama -sama!

1.Taurex dan Zenfinex

Taurex mendakwa nama perniagaan ZenfineXglobalimited, Stochasticafricaslltd dan ZenfineXgloballc.

Dengan memuat turun MT4/5 platform Taurex, kami memberi perhatian kepada kedua -dua syarikat yang menggunakan transaksi sebenar Taurex adalah zenfinexgloballimited dan zenfinexlimited.

Melalui pertanyaan laman web rasmi Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan Seychelles (FSA), dapat disahkan bahawa ZenfineXglobalimited memegang lesen pengawalseliaan di Seychelles, tetapi ia adalah untuk mengingatkan semua orang bahawa Seychelles adalah sebuah negara pulau. Lesennya adalah mudah, yuran pengendalian adalah rendah, pengawasan adalah rendah, dan secara semulajadi aliran dana akaunnya tidak akan dijumpai!Persimpangan

  

Kemudian terdapat URL yang difailkan di laman web rasmi laman web rasmi Seychelles Financial Services (FSA) https://zenfinex.com (adalah laman web laman web rasmi Zenfinex), tetapi laman web itu adalah https://www.tradetaurex.com/ Di sini kita tekan jadual terlebih dahulu ~

Apakah pengawasan lesen British Taux?Persimpangan

Pertanyaan di laman web rasmi Biro Pengawalan Perilaku Kewangan British (FCA), dan mendapati maklumat kedua -dua syarikat yang sepadan dengan mereka.

ZenfineXLimited memegang lesen pengawalseliaan British (FCA), dan ia mempunyai kebenaran transaksi pertukaran asing runcit!   

Tetapi adakah anda perasan sedikit, ZenfineXLimited, laman web syarikat ini juga http://www.zenfinex.co.uk/, dan URL yang difailkan di laman web laman web rasmi Lembaga Perkhidmatan Seychelles (FSA) semua melompat.   

Ringkasnya, Zenfinex dan Taurex berada di permukaan, tetapi sebenarnya operasi mereka adalah sama.

2.GOMARKETS DAN RADEXKARETS

Kami memeriksa GomarketsInternationAlltd di laman web rasmi Seychelles, tetapi ia ditemui di laman web rasmi RadExmarket bahawa ibu pejabat syarikat itu ditubuhkan di Republik Seychelles.Redx adalah salah satu jenama perdagangan GomarketsInternalltd Gaohui Group.Dan juga menggunakan lesen Seycheti ini.   

Dari MT4, Radexmarkets Radexmarkets dan Gomarkets Gaogi kedua -duanya mengambil lesen GomarketsInternalltd sebagai lesen untuk urus niaga sebenar.

Lesen ini tidak tersedia untuk kedua -dua syarikat pada masa yang sama.Lesen Seychelles dikeluarkan di bawah pengawalseliaan Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan Seychel (SFSA) untuk membuktikan kelayakan dan legitimasi sebuah syarikat.Lesen ini biasanya digunakan oleh platform perdagangan pertukaran asing, broker pilihan binari dan institusi kewangan lain.Setiap lesen adalah unik dan khusus, dan dikaitkan dengan entiti syarikat tertentu.

Jika kedua -dua syarikat mendakwa bahawa mereka mempunyai lesen Segiel yang sama, ini akan menyebabkan pelabur mengelirukan dan salah faham.      

Ringkasnya, Radexmarkets Redix dipromosikan oleh bendera Gaohui, tetapi tidak ada maklumat mengenai radexmarkets radexmarkets di laman web rasmi Gaohui, yang mungkin bom asap.

Jika anda berdagang dengan Radexmarkets Redx, ia adalah anak syarikat Gaohui dan tidak menggunakan hak Seychelles.Dagangan dengan Gaohui, apabila masalah adalah salah, anda boleh memindahkan wang ke RadExmarkets Redx, dan kemudian tidak mengakui hubungan dengannya.Dalam kes pelabur, tidak ada orang tertentu yang bertanggungjawab.