Maxain · Meisheng's "Unl berlesen Job" Pengawasan dan maklumat publisiti penuh dengan suapan, leverage setinggi 1: 1000!Persimpangan

2024-10-16 9:17:27 资讯 要懂汇

Maxain · Ibu Pejabat Meisheng terletak di Hong Kong.

Terdapat banyak broker membual di pasaran.Persimpangan

Kenapa awak berkata demikian?PersimpanganSemua orang dan mendengar saudara kebenaran datang satu demi satu ~

Pertama sekali, lihat jenama dan penerangan fizikal laman web rasmi Maxain.

RMAXAINGROUPLIMITED adalah syarikat berdaftar di Hong Kong, nombor pendaftaran: 2460297.

IMAXAINLIMITED adalah syarikat yang didaftarkan di Malaysia, Malaysia, dan nombor pendaftaran syarikat adalah LL18807.

Emaxaintechnologysdn.bhd.

Armaxainmarketslimited adalah anak syarikat kumpulan Maxain, yang didaftarkan di San Vincent, dan dikawal oleh Saint Vincent dan Grimadin Financial Services (SVGFSA), dengan nombor pengawalseliaan 25526.

Kemudian saudara kebenaran yang ditemui di Maxain MT4/5 bahawa syarikat yang sebenarnya digunakan oleh Misheng untuk transaksi adalah syarikat Hong Kong bernama MaxaingingRouplimited.

Selepas pengesahan, MaxaingRoupLimited tidak memegang lesen pengawalseliaan Hong Kong Securities dan Jawatankuasa Pengawasan Hal Ehwal (SFC).

Maxain, yang tahu bahawa syarikat dagangannya tidak memegang lesen pengawalseliaan Hong Kong (SFC), hanya sebuah syarikat berdaftar, ia masih digunakan dalam urus niaga pertukaran asing yang sebenarnya, yang melibatkan operasi haram dan pelanggaran undang -undang dan peraturan yang berkaitan.

Di Hong Kong, institusi yang terlibat dalam perniagaan perdagangan pertukaran asing mesti mendapatkan lesen SFC yang sama boleh dibenarkan dan mematuhi peraturan pengawalseliaan yang berkaitan. kepentingan.

Saudara kebenaran juga menyedari bahawa protokol privasi maxain

Kemudian, di laman web rasmi St Vincent dan Greennadin Financial Services (FSA), terdapat juga maklumat berlesen MaxainMarketsLimited.

Digabungkan dengan pertanyaan sebelumnya, penggunaan transaksi Maxain · Maxain · Maxain · Meisheng hanyalah sebuah syarikat berdaftar, dan akhir laman web rasminya menunjukkan bahawa syarikat itu tidak menyediakan perkhidmatan kepada penduduk di Hong Kong, China.

Kemudian saudara yang benar di sini adalah meneka bahawa laman web rasmi Meisheng tidak menyatakan secara jelas bahawa ia tidak akan menerima pelanggan di tanah besar China. dibuka atas nama St Vincent Company.

San Vincent tidak akan mengeluarkan sebarang lesen pertukaran asing, apalagi mengawal perniagaan pertukaran asing!PersimpanganSetiap orang perlu memberi perhatian!Persimpangan

Di samping itu, MaxAinLimited, yang disebutkan oleh laman web rasminya, diberi kuasa dan dikawal oleh Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan Malaysia (Mylabuanfsa).PersimpanganPersimpangan

Pada masa ini, tiada pengawasan telah dijumpai di laman web rasmi Labuanfsa (Labuanfsa).

Kemudian ini menunjukkan bahawa syarikat itu masih menjalankan perniagaan di Pulau Napufu dan diawasi oleh Labuanfsa.

Pada masa ini, MaxAnlimited telah menghentikan perniagaan di pusat kewangan atau lesennya mungkin telah dibatalkan.

Sekiranya lelaki itu mempunyai sebarang pertanyaan atau kebimbangan mengenai situasi khusus MaxAnlimited, adalah disyorkan untuk mendapatkan undang -undang profesional atau konsultasi kewangan untuk memahami situasi perniagaan dan legitimasi syarikat.

Akhirnya, Maxain Meisheng menjaringkan 5.78 mata di bursa, dan persekitaran transaksi D. Di antara mereka, terdapat dua tetamu pendedahan.

★ Peringatan ★

Leverage tinggi yang digunakan oleh platform Maxain · Meisheng dan akaun Pro.PersimpanganJika anda lebih konservatif, tidak suka pengembaraan, atau jika anda masih belajar bagaimana untuk berdagang mata wang, nisbah leverage yang lebih rendah (contohnya 5: 1 atau 10: 1) mungkin lebih sesuai.