Adakah anda berani mempercayai bahawa platform Shengjin.com ini berani mengedit segala -galanya?

2024-10-11 15:29:03 金融资讯 要懂汇

Selagi anda berani, platform masalah boleh meniup bunga, dan ia tidak dilindungi sama sekali, dan ia kelihatan meyakinkan.Dan banyak Xiaobai dan juga veteran akan mempercayai perkara -perkara palsu ini.Jangan berfikir bahawa pemahaman terlalu dibesar -besarkan.

1. OLI AIMS

Terdapat publisiti palsu di lesen pengawalseliaan Kemboja

Di laman web rasmi Kemboja (SERC), Lidah Beracun Jun tidak dapat mencari maklumat lesen sedikit mengenai AIMS.

(AIMS Laman Web Rasmi)

Laman web rasmi AIMS mempunyai propaganda banner dan Dortmund sebagai rakan transaksi Asia.Adakah itu benar?

(Laman Web Rasmi Dortmund)

Malah, tidak ada tujuan untuk semua rakan kongsi di laman web rasmi Dortmund.Ini adalah untuk menggunakan kelab bola sepak ini untuk meningkatkan populariti syarikat anda, dan kemudian lebih banyak pelanggan boleh melabur dana, supaya lebih banyak dana dituai.

Pendekatan ini benar -benar memalukan!

2.ActivTrades · aihui

Aihui memenangi "Anugerah Pertukaran Asing" di China?Persimpangan

     

"Activtrades memenangi Ekspo Pelaburan dan Kewangan Antarabangsa ke -8 (Guangzhou) di China" Platform Pedagang Terbaik Kontrak Pembezaan Pertukaran Asing dan Broker Niaga Hadapan "

     

Dengan cara ini, urus niaga pertukaran asing adalah haram di China!

Perkara 45 dari "Peraturan mengenai Pengurusan Republik Rakyat China" dengan jelas menetapkan bahawa mereka yang membeli dan menjual pertukaran asing, menyamar sebagai pertukaran asing, menjual pertukaran asing terbalik atau secara haram memperkenalkan sejumlah besar pertukaran asing untuk pertukaran asing 30%;

Mengapa China boleh menjadi haram?Siapa anugerah itu?Institusi apa yang diberikan?Bagaimana berwibawa anugerah itu?

3. Shengjin.com

Pensyarah bintang adalah orang maya!

Pertama melihat pengenalan "Yang Wanli" di Internet.Apa "semangat dedikasi" yang mengorbankan ego untuk mencapai semua orang!  

Tetapi sebenarnya, "Yang Wanli" adalah orang yang dibungkus, dan semua orang boleh menjadi "Yang Wanli".

Untuk meyakinkan para pelabur untuk mempercayai "profesionalisme" nya, projek pembiayaan telah dibasuh gila di pelbagai platform dan laman web.

Terdahulu, satu lagi yang dibiayai oleh "Yang Wanli" adalah "Yubo Securities" dan diberitahu oleh polis!Selepas projek berjalan, Shengjin.com "Yang Wanli" dilahirkan di udara.Detektif tidak percaya!  

Encik W, seorang pelabur, melayari artikel mengenai trend dana saham di laman web, bersentuhan dengan "Yang Wanli", dan mengambil inisiatif untuk menambah WeChatnya.Pada masa itu, "Yang Wanli" mendakwa sebagai ahli kakitangan Hong Kong's Yubo Securities Company.Dan menarik Encik W ke dalam kumpulan bursa dana saham.

"Yang Wanli" menjelaskan cara membeli dana dalam kumpulan WeChat, dan biarkan semua orang dalam kumpulan membeli stok yang sama untuk meningkatkan keuntungan harga.Sepanjang tempoh itu, "Yang Wanli" menunjukkan skrin Lesen Sekuriti Yubo Hong Kong.  

"Yang Wanli" berkata jika anda mahu melabur, anda akan menambah WeChat untuk membuka akaun untuk membuka akaun.Akibatnya, Encik W mencatatkan akaun Yubo Securities seperti yang diperlukan, dan ia telah diisi semula tujuh atau lapan berturut -turut, sejumlah 1.18 juta yuan!Dalam tempoh ini, Encik W berjaya menarik balik 10,000 yuan.

Yang berikutnya "Yang Wanli" menghubungi Encik W sekali lagi dan diminta untuk meneruskan cas semula.Tetapi selepas Encik W menolak permintaan ini, "Yang Wanli" secara langsung menendangnya keluar dari kumpulan itu.Apabila Encik W pergi ke laman web rasmi Yubo lagi, dia mendapati bahawa wang itu tidak dapat disebutkan, jadi dia mendapati bahawa dia telah ditipu dan segera pergi ke balai polis untuk memanggil polis!