Kajian sebenar EmperorCapital - alamatnya adalah benar, dan hanya satu syarikat lesen yang mempunyai satu selaras dengan pengawasan pertukaran asing.

2024-10-24 22:27:07 金融资讯 要懂汇

Kajian sebenar EmperorCapital - alamatnya adalah benar, dan hanya satu syarikat lesen yang mempunyai satu selaras dengan pengawasan pertukaran asing.

Ditubuhkan pada tahun 1993, Kaisar Capital Group adalah institusi kewangan yang terkenal di Hong Kong.

Transaksi kargo, pengurusan kekayaan, pengurusan aset, dll.Apakah keadaan sebenar syarikat itu?Adakah ini diterangkan oleh laman web rasmi?

Syarikat itu dipelajari melalui laman web rasmi Kaisar Kaisar Kaisar.

1. Alamat syarikat maharaja adalah selaras dengan keterangan laman web rasmi

Menurut alamat, lantai 23-24 Pusat Kaisar Kaisar, Hennessy Road, Wan Chai, Hong Kong, Hong Kong, memang merupakan bangunan Pusat Kaisar Kaisar.

Tanda air yang dipaparkan 23-24 adalah Kumpulan Modal Kaisar, dan terdapat tanda yang sama ke dalam lif.

Apabila anda sampai ke tingkat 23, anda dapat melihat EmperrororCapitalGroup Emperor Capital Group, serta logo dan nama syarikat berkaitan.

Maharaja Futures Co., Ltd., Kaisar Securities Co., Ltd., Kaisar Enterprise Duiting Co., Ltd. ... semuanya berada di tahap ini.

Pintu syarikat ditutup, dan tiada kakitangan yang diterima tanpa temujanji.Sesetengah keadaan dalaman dapat dilihat melalui pintu kaca, dan skala itu cukup besar.Hasil daripada tinjauan sebenar, alamat Kumpulan Kaisar Kaisar adalah betul, dan syarikat itu wujud.

Kedua, lesen syarikat yang berkaitan dengan Maharaja

Melalui penyiasatan laman web rasmi Jawatankuasa Pengawasan Sekuriti dan Hal Ehwal Hal Ehwal (SFC), telah mengetahui bahawa Kumpulan Kaisar Kaisar mempunyai 6 lesen di Hong Kong.

1. Maharaja Futures Co., Ltd.

Nombor lesen Emperrorfuturimited (AAJ095) yang diperolehi oleh Maharaja Futures Co., Ltd. memberikan pendapat undang -undang untuk kandungan kontrak barangan dan urus niaga niaga hadapan dan kontrak niaga hadapan.

    Maharaja Securities Co., Ltd.

    Nombor lesen EmperrorsecuritiesLited (AAP057) yang diperolehi oleh Maharaja Securities Co., Ltd., Kandungan Kebenaran memberikan pendapat undang -undang untuk Transaksi dan Sekuriti Sekuriti.

    3. Maharaja Kumpulan Kewangan (Hong Kong) Co., Ltd.

    Lesen Syarikat EmperrorinatinalExchange (Hongkong) (ACJ776) yang diperolehi oleh Kaisar Kewangan Kewangan (Hong Kong) Co., Ltd., Kandungan yang diberi kuasa adalah transaksi pertukaran asing tuil.Hanya dalam syarikat berlesen ini untuk menjalankan urus niaga pertukaran asing yang dikawal oleh pematuhan yang sah, semua orang harus memberi perhatian kepada perbezaan!

    4. Maharaja Enterprise Finance Co., Ltd.

    Nombor lesen EmperorporateFinanceLimited (ADG809) yang diperolehi oleh Kaisar Enterprise Fuarding Co., Ltd. menyediakan pendapat undang -undang untuk transaksi sekuriti dan pembiayaan korporat.

    5. Maharaja Kekayaan Pengurusan Co., Ltd.

    Nombor Lesen EmperrorwealthManagementLited (ARP670) yang diperolehi oleh Maharaja Wealth Management Co., Ltd. menyediakan pendapat undang -undang untuk transaksi dan sekuriti sekuriti.

    6. Maharaja Asset Management Co., Ltd.

    Nombor Lesen EmperorAssetManagementLited (ARU623) Kandungan yang diberi kuasa memberikan pendapat undang -undang untuk pengurusan aset dan sekuriti.

    Hanya Maharaja Kewangan Kumpulan (Hong Kong) Co., Ltd. dari enam lesen ini untuk menjalankan transaksi pertukaran asing adalah pengawasan pematuhan undang -undang, dan lima yang lain tidak dikawal oleh pertukaran asing.

    3. Perisian Perdagangan Diri Kaisar Kaisar

    Brother Truth mendapati perisian perdagangan diri Maharaja di laman web rasmi Maharaja, menamakan Kaisar Perdagangan Kaisar.Diisytiharkan bahawa ia dapat disegarkan semula dalam masa nyata, menguasai pasaran terkini, analisis carta, maklumat berita, urus niaga pesanan segera ...

    Saudara lelaki yang benar berkata sebelum ini: Kelemahan perisian perdagangan yang dibangunkan sendiri, dana pelabur yang menggunakan perisian perdagangan sendiri yang dibangunkan sepenuhnya tidak dilindungi. dimakan, dan anda tidak dapat pulih, kerana maklumat yang anda lihat adalah apa yang platform ini ingin menunjukkan kepada anda.

    Semua orang menghakimi sendiri.Berkomunikasi bersama di sini, memahami perkembangan terkini dalam industri, dan elakkan kilat pada kilat!