TMGM Broker Black Exchange Asing, tanda pengawalseliaan adalah sama, ejen Hu Zuo salah, dan orang -orang Cina secara khusus dipasangkan!

2024-10-01 6:11:37 资讯 要懂汇

TMGM Boss Chen Wei berkata: Kami adalah negara Cina -menandatangani pit Cina.Persimpangan

Pada masa ini, detektif terus menerima mesej peribadi dari pelabur di latar belakang. Daripada wang, dan kekacauan ejen.Oleh itu, dalam isu terakhir detektif mengeluarkan perintah permintaan untuk mengumpul bukti platform hitam TMGM.

    Laman web rasmi TMGM mendakwa terdapat 4 syarikat di bawah pengawasan, tetapi hanya terdapat 3 syarikat yang didagangkan di MT4!

    Laman web rasmi TMGM mendakwa terdapat 4 syarikat.

    Walau bagaimanapun, selepas mencari "TMGM" dari MT4, hanya tiga syarikat yang didagangkan di MT4, iaitu: TradeMaxGlobalimited, TradeMaxaustralialImited, TradeMaxGlobalmarkets (NZ) Limited.

    Apakah penggunaan TradeMaxGlobalmarkets tambahan (lnternational) ptyltd?

      Pengawasan TMGM tidak formal!Graft!

      Detektif mendapati 4 syarikat yang berkaitan dengan TMGM dari laman web rasmi TMGM, TMGM's MT4, dan platform ketiga.Persimpangan

        TradeMaxGlobalimited

        Laman web rasmi TMGM adalah bahawa TradeMaxGloballLimited adalah sebuah syarikat yang telah dikawal oleh Wanuatu.

        Terdapat dua keraguan: Pertama, syarikat bernama TradeMaxGloballimited bukan sahaja tersedia di Vanuatu. Yang terletak di Australia yang tidak menerima pengawasan.Adakah TMGM sengaja mengendalikan pelabur seperti ini?Kita tidak tahu!Kedua, walaupun urus niaga di MT4 benar -benar adalah TradeMaxGloballimited, yang telah diawasi, Vanuatu hanyalah sebuah negara pulau.Berapa banyak jaminan yang dapat dibawa oleh pengawasan Vanuatu kepada dana pelabur?

          Trademaxaustralialimited

          Detektif ditemui di laman web rasmi ASIC bahawa TradeMaxaustralialImited benar -benar mempunyai pengawasan tetap Australia ASIC.

          Malah, TMGM mempunyai lesen penuh Australia+Lesen Kebangsaan Pulau.Bolehkah pengawasan negara seperti itu terhad untuk memastikan keselamatan dana pelanggan?

            TradeMaxGlobalmarket (NZ) Limited

            Dari tangkapan skrin tiga laman web, kita dapat melihat bahawa TradeMaxGlobalmarkets (NZ) Limited hanyalah sebuah syarikat berdaftar, bukan syarikat yang telah dikawal selia. Tidak faham pengawasan?

            Untuk menghalang pelabur daripada ditipu, detektif akan memberi anda kaedah siasatan sains pengawasan New Zealand!Jika anda ingin menyemak sama ada syarikat kewangan telah memperoleh pengawasan tetap di New Zealand, bermula dari tiga tempat: FSP, FMA, dan FSCL.Di antara mereka, FSP adalah pertanyaan berdaftar syarikat New Zealand;Tetapi untuk memeriksa sama ada syarikat menerima pengawasan, adalah mustahil untuk bermula dari mana -mana 3 daripadanya!Anda boleh mencari maklumat pendaftaran di FSP, dan anda boleh menerima pengawasan di FSCL dan FMA.

            Selalunya platform hitam untuk menghapuskan bola, dan dengan sengaja membimbing pelabur untuk berfikir bahawa akaun berdaftar adalah sebuah syarikat yang menerima pengawasan secara tetap.Pelabur, sila berhati -hati dengan lenturan!Jangan tertipu oleh platform hitam!

              TradeMaxGlobalmarket (lntenational) ptyltd

              TradeMaxGlobalmarkets (Lnternational) Ptyltd adalah sebuah syarikat yang tidak menerima pengawasan di Mauritius!

              Selepas analisis pengawasan TMGM hari ini, adakah pelabur tahu?Dalam tempoh yang akan datang, detektif akan terus berkongsi kelemahan TMGM dalam aspek lain!Tinggal!

              iOS boleh memuat turun terus di Apple Mall untuk memahami aplikasi pertukaran

              Pautan muat turun Android: https://www.pgyer.com/l00yaa

              Selepas pemasangan selesai, anda boleh mengambil bahagian dalam pendedahan "platform hitam"!Datang dan turut serta!