Memahami pertukaran: platform platform sekuriti ZFX Shanhai untuk menggoda pelabur ke dalam wang!Ia tidak boleh dipercayai!

2024-09-25 2:19:22 资讯 要懂汇

Banyak platform sentiasa menggantungkan godaan untuk menggoda pelabur ke dalam wang.PersimpanganHari ini, saya faham bahawa saudara meringkaskan beberapa platform, semua orang mesti bangun!

1.jppeo broker

Kami melihat beberapa aktiviti emas di laman web rasmi JPPRO, dan kami boleh mendapatkan bonus selamat datang 100%selepas membuka akaun.Dan dalam masa tiga hari membuka akaun, anda boleh menerima bonus sebanyak £ 3,000 tanpa deposit.Adakah ini mungkin?Ramai pelabur akan menggoda, dan kemudian mereka tidak boleh disebutkan selepas memasuki emas!   

Pertama melihat syarat -syarat untuk mendapatkan bonus ini dan menggunakan bonus ini selepas mendapat semua deposit semua bonus adalah muktamad, dan syarikat itu ditentukan sepenuhnya.Syarikat boleh membuat keputusan sepenuhnya untuk membatalkan (ditarik balik) semua bonus.Welfar ini mesti mengikuti peraturan platform

2.quantlab

Baru -baru ini, sebuah syarikat perdagangan kewangan bernama QuantLab mendakwa bahawa ia telah diasaskan oleh elit akademik, syarikat teknologi, dan pembekal perkakasan dan bercampur -campur dalam industri selama lebih dari 20 tahun.Dan bebas sebagai "bukti dan pemimpin kekuatan saintifik dan teknologi dalam pasaran kewangan".

   

Walau bagaimanapun, seperti yang dikenali sebagai memberi tumpuan kepada pelaburan kuantitatif, mempunyai banyak pengalaman pengurusan aset produk arus perdana, dan mempunyai pengalaman pengurusan nilai pasaran yang kaya dan menyenaraikan laman web rasmi inkubasi syarikat!

Tetapi sangat kasar!Keseluruhan laman web rasmi adalah pengenalan diri yang kosong, dan sentiasa menekankan keupayaan mereka yang "profesional" dan "menguntungkan" mereka!Walau bagaimanapun, ia tidak menyediakan kes keuntungan sendiri sama sekali, dan bahkan tidak menyebutkan platform dan produk yang disediakan oleh syarikat perdagangan kewangan!   

Dan QuantLab tidak tersembunyi secara peribadi!Pendapatan pengganas yang diberikan oleh "kadar harian 2.0 hingga 2.5%" diberikan sekurang -kurangnya 60%daripada anuiti sekurang -kurangnya 720%daripada bulanan sekurang -kurangnya 60%!Klimaks berada di tempat!

Saya ingin bertanya, "Campuran dalam industri selama 20 tahun, 720%," Berani Berani!Anda mesti tahu bahawa purata kadar pertumbuhan tahunan Buffett, tuhan tuhan saham, juga 20%!Mengapa anda "Tuhan Kewangan"?   

Apa yang lebih keterlaluan!QuantLab juga membuat satu set "pendapatan pasukan langkah" yang mengatakan bahawa ia adalah baik untuk menjadi pemasaran pelbagai peringkat (MLM) atau struktur insentif jualan pasukan.Ia adalah sejenis "penipuan Ponzi" dalam bidang jualan dan pemasaran dalam bidang jualan dan pemasaran!Ciri terbesar ialah mudah untuk mendapatkan kawalan, dan model QuantLab jelas merupakan model perniagaan yang tidak mampan!   

3.ZFX Shanhai Securities

ZFX Shanhai Securities Laman Web Rasmi mempunyai acara emas -GIFT dengan bonus sehingga 100,000 Bilangan tangan diberi ganjaran.

Perbezaan ini terlalu besar. kembali.

Ramai broker menggunakan kaedah ini untuk menarik dana pelanggan, jadi mata mesti dilihat dengan jelas, jangan keliru!

Mari lihat aduan pelanggan.Masih ada wang, dan juga mengunci prinsipal.

Nampaknya broker ini telah mendorong pelanggan untuk melabur wang, kemudian melancarkan wang, dan menutup akaun!Ia tidak dapat dikalahkan!   

Platform ini menggunakan pelbagai cara untuk menarik semua orang ke dalam wang, dan platform mereka sendiri tidak boleh dipercayai!Semua orang mesti memberi perhatian!