GVDMarkets ditujukan kepada tiga orang bukan orang Cina!

2024-09-08 19:21:19 金融资讯 要懂汇

Brokerage GVDMarkets sentiasa mengisytiharkan bahawa dia adalah salah satu entiti ekonomi yang diiktiraf secara meluas dalam industri pertukaran asing global, dan berhati -hati mematuhi keperluan pengawalseliaan, memegang lesen, dan memenuhi keperluan modal.Menyediakan perkhidmatan kewangan yang selamat dan boleh dipercayai untuk pelanggan global.

Tetapi selepas detektif, saya mendapati bahawa gvdmarket penuh dengan kebohongan dan penipuan!

Pengawasan Gvdmarket tidak sah, yang merupakan jenama orang Cina yang mensasarkan orang Cina

Propagandanya menyatakan bahawa dia menyediakan perkhidmatan kewangan untuk pelanggan global, tetapi detektif mendapati berita bahawa ia telah dipromosikan, atau semua aktiviti hanya untuk orang Cina!Dan detektif itu tidak menemui alamat rangkaian lain GVDMarkets di seluruh Internet, yang bermaksud bahawa ia hanya mempunyai laman web rasmi gvdmarkets.com.

Sebagai contoh, pratonton kegiatannya adalah beberapa perisian sosial domestik, seperti saluran perkongsian ruang Weibo, QQ, dan QQ.

Kegiatan laman web rasminya terhad kepada pembukaan pelanggan tanah besar Cina, dan pada masa yang sama, jelas menyatakan bahawa "Xinjiang, Tibet, Mongolia dan tempat lain tidak diedarkan"

Walau bagaimanapun, skop perniagaan yang disediakan oleh GVDMarkets tidak sepadan dengan keadaan nasional di negara kita!Anda mesti tahu bahawa "pasaran pertukaran asing" tidak dibuka di China, dan pada masa yang sama, semua "kriptografi" berdasarkan teknologi blockchain adalah terhad!

Dan gvdmarket sangat licik!Mingli diam -diam mahu membimbing kita untuk berfikir ia diselia oleh CYSEC di Cyprus.

Tetapi sehingga 2000 kali leverage tinggi mendedahkan segala -galanya!Kerana Cysec Cysec mengikuti prinsip panduan Pentadbiran Sekuriti dan Pemasaran Eropah (ESMA), ia menyekat perkadaran leverage pertukaran asing untuk penyelia.

Apa yang lebih keterlaluan ialah GVDMarkets Liansear Financial Service FSA lesen tidak sanggup menggunakannya!Sebaliknya, entiti berdaftar Comoro bernama GVDMarketsCapitalTD digunakan untuk berdagang, dan ia lebih nakal dan mengatakan bahawa memegang lesen pengawalseliaan tempatan!

Rakan -rakan yang dihormati mungkin tidak tahu bahawa Cororlo adalah negara pulau dan sangat istimewa! IntipatiIni bermakna setiap pulau adalah bidang kuasa kehakiman yang bebas dengan agensi pengawalseliaannya sendiri.

Oleh itu, ia hanya boleh dikatakan lembut dan lemah kepada pengawasan dan sekatan firma sekuriti.Ia boleh dikatakan bahawa penyeliaan ini adalah pengawasan luar pesisir dalam pengawasan luar pesisir!

Walau bagaimanapun, maklumat pendaftaran pengawalseliaan mengesahkan sangkaan detektif!GVDMarkets memang platform pembrokeran yang diasaskan oleh orang Cina.Watak utama Xubugai di belakangnya jelas bahawa tukul sebenar adalah orang Cina.Ini membangkitkan motivasi untuk meneroka terus!

Tidak menerima pelanggan tanah berlesen?Badan protokol perkhidmatan pelanggan tidak menjalankan urus niaga!

Tidak!"Tixee" yang tersembunyi di sudut, jenama Operasi GVD Group, telah menarik perhatian detektif dan menunjukkan seni abstrak muktamad kepada detektif!

Pertama mendakwa terdapat dua syarikat sendiri, yang diawasi oleh Cysec dan Seychel FSA, Cyprus!Tetapi detektif seolah -olah mempunyai sedikit hubungan dengan "Tixee" anda!Antaranya, gvdkorimcyltd ditentukan bahawa ia bukan entiti syarikat di bawah gvdmarket!Persimpangan

Di samping itu, dalam Perjanjian Perkhidmatan Pelanggan Tixee, jelas dimaklumkan bahawa "Pelanggan" didagangkan melalui entiti Syarikat Pipbulllimited, dan laman web syarikat itu adalah Tixee.com.Pada masa yang sama, ia juga menekankan bahawa ia diberi kuasa dan dikawal oleh FSA Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan Seychel.

Kemudian backhand berada di bar maklumat ekor, menunjukkan bahawa Tixee.com tidak melayani penduduk Seychelles!Seychelles mencatatkan dan syarikat berlesen, tetapi mereka tidak menerima akaun penduduk Seychelle!Hanya tanya abstraksi yang cukup?

Kemudian ia mengatakan bahawa ia menyediakan platform MT5 untuk urus niaga, tetapi selepas memuat turun, didapati bahawa ia bukan MT5 yang sepadan dengan platform!Pengambilan Detektif, tetapi mendapati bahawa pelayan yang sepadan "Pipbull" tidak dapat dijumpai!Persimpangan

Ini bermakna platform MT5 tidak menggunakan syarikat PipbullLimited untuk mendaftar!Semuanya hanya pembohongan Tixee!

GVDMarkets sebelum ini dua platform hitam besar, AM dan CPT

Pada masa yang sama, detektif mendapati bahawa hubungan berpotensi antara gvdmarket dan ammarket platform hitam yang sudah absclum!Terdapat juga pemeriksaan yang menunjukkan bahawa GVDMarket secara langsung menyediakan perisian perdagangan Ammarket untuk pelanggan mereka!

Ini sememangnya boleh menyebabkan pelabur mempersoalkan kepercayaan dan ketelusan kedua -dua syarikat ini.Dalam pasaran perdagangan pertukaran asing, ketelusan dan pematuhan sangat penting.

Dan Ammarket tidak terkenal sebelum melarikan diri!Ramai pelabur di kawasan pendedahan mencadangkan bahawa platform sengaja ditarik untuk makan wang untuk menubuhkan pelabur selepas platform diletakkan pada wang.

Dan, pendahulunya Ammarket seolah -olah menjadi platform yang terkenal -cptmarkets!Pejabat Ammarket rasmi juga secara langsung mengakui bahawa ia adalah CPT sebelum ini!Ia adalah watak yang telah berada di Saluran Kewangan Pusat!Dilaporkan bahawa selepas pasukan Shanghai CPTMarkets ditangkap pada tahun 2020, pasukan Shenzhen ditangkap satu demi satu.

Jelas sekali terdapat banyak aspek penipuan di gvdmarket!Mengisytiharkan pengiktirafan global entiti sebenarnya ditujukan kepada tiga orang orang Cina;Terdapat hubungan yang berpotensi dengan ammarket dan cptmarket terdahulu.Peringatan Detektif harus tegas!

Saya ingin mengingatkan pelabur bahawa pelabur perlu berhati -hati, sila cergas mata anda!Persimpangan

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama ~

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI ~

      

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah kebenaran QQ untuk mendedahkan berita itu !!

Selamat datang semua orang untuk menghubungi kami ~

Detektif 1 3464399446 Detektif 23147677259

Detektif 3 2389671330 Detektif 4 2124228721