Kedudukan aduan tetamu terkini!Jr Kim Rong China dan isu -isu lain disenaraikan satu demi satu!

2024-09-09 23:13:34 资讯 要懂汇

Aduan tetamu adalah salah satu cara untuk menilai kebolehpercayaan platform, dan ia juga merupakan kaedah yang agak langsung.PersimpanganOleh itu, kita mesti cuba mengelakkan banyak platform.Persimpangan

4.Spreadex

     

     

Huiyou membincangkan perbincangan mengenai penipuan "Spreadex". !Persimpangan

3. Kumpulan Lirunex Lihui

Kumpulan Lirunex Lihui yang ketiga baru -baru ini menerima banyak undi.

     

En. mendapati bahawa akaun telah pecah?Sekiranya akaun itu tahan, akaun itu mustahil, dan pasaran akan membuat banyak wang pada hari itu.Selepas maklum balas pengurus pelanggan, platform pertama mengatakan bahawa walaupun kehilangan kerugian akan pecah!

Encik A mengesahkan bahawa ia adalah mustahil untuk akaun meletup.Akibatnya, jawapan dari pihak lain adalah bahawa penyelia orang lain tidak menyampaikan kandungan aktiviti sumbangan.Persimpangan

Encik A, yang tidak percaya kepada kejahatan, muncul semula.Pada masa ini, Encik A telah menyedari bahawa dia mungkin ditipu.Walau bagaimanapun, saya tidak menjangkakan bahawa keesokan harinya, akaun Encik A telah disekat, dan juga laman web rasmi platform tidak dapat dibuka!

Amalan yang tidak bertanggungjawab terhadap platform Lirunex Lihui tidak diragukan lagi adalah bola rawak!Ia telah menyebabkan kerugian besar kepada pelabur, tetapi kesilapan platform sendiri telah menyebabkan pelabur menanggung akibatnya!Tidak dapat dipercaya!Kemarahan lain!

2.cwgmarkets

     

     

Ketika datang kepada peniaga yang baru -baru ini meningkatkan persekitaran urus niaga, Cwgmarket adalah salah satu daripada mereka!

     

     

Ketika datang kepada peniaga yang baru -baru ini meningkatkan persekitaran urus niaga, Cwgmarket adalah salah satu daripada mereka!

Pengadu Encik A telah diniagakan pada 3000USD di platform Cwgmarket pada awal Mei. Pemindahan dan pengeluaran, akaun telah disekat!Tanya perkhidmatan pelanggan selepas tiada keputusan, hantar e -mel untuk pertanyaan, dan e -mel juga tenggelam di laut.Berikutnya Encik A mengadu banyak kali di platform CWGMarkets. Seolah -olah "tindak balas" "tindak balas" sebenarnya, Cwgmarket tidak lagi memberi jawapan, tetapi insiden ini akhirnya menyebabkan gelaran "disyaki" transaksi haram sebagai pelabur, yang menyebabkan gelaran itu ditangani.

     

Platform ini agak tidak munasabah, dan tingkah laku dominan adalah hitam!Penipuan pelabur ke dalam emas, mengganggu perintah pasaran, pengiklanan siling kecil adalah huru -hara, tetapi keuntungan tidak membenarkan emas atau bahkan terus mengelak!

1.Jr Jinrong China

Jr Jin Rong China baru -baru ini mempunyai banyak pendedahan untuk memahami pengiriman wang dalam sebulan, dan terdapat juga laporan dana yang disyaki.Melalui hubungan, kami mendapati Encik A baru -baru ini bertanya sebab mengapa Kim Rong China terdedah.

     

     

     

Encik A memberitahu kami bahawa Jin Rong China terus menyegel akaunnya. $ 30,000!Apabila fikiran anda panas, anda boleh masuk!Gambar -gambar yang dihantar juga banyak aktiviti rebat Jin Rong China.

     

 

     

Melalui dialog antara Encik A dan perkhidmatan pelanggan, perisian latar belakang Jin Rong KYC mempunyai "gaya pengurusan klausa tuan rumah" platform yang dibangunkan sendiri.Sebelum memilih transaksi, anda mesti berhati -hati dan berhati -hati.Persimpangan