Modal demo dooprime broker, tiada lesen pengawalseliaan, platform hitam yang tidak dapat dikeluarkan!

2024-09-05 17:48:25 资讯 要懂汇

Dooprime Demon Capital Black Platform, tidak boleh menjadi emas!PersimpanganBerita baik: Terdapat banyak lesen, berita buruk: tidak ada pengawasan, nama itu adalah kebajikan, tetapi tidak ada kebaikan.

Baru -baru ini, saudara sebenarnya telah menemui banyak aduan tetamu mengenai modal Dexiong di Internet. Suara?Mungkin terdapat banyak masalah di platform itu sendiri, membiarkan saudara kebenaran membawa anda untuk menyelesaikan misteri itu.

Tangkapan di atas semua mengadu bahawa keuntungan Dezhang tidak diberikan kepada emas, tetapi akaun pelanggan ditolak Operasi yang membuat orang mahu memarahi.Jadi mengapa Deye berani melakukan operasi sedemikian dan berani melakukan ini?Ia sepatutnya berkaitan dengan lesen.

Satu: isu lesen pengawalseliaan berat

Kami telah melihat banyak lesen pengawalseliaan dari laman web rasmi.Amerika Syarikat, Britain, Australia (dua), Hong Kong (dua), Seychelles, Malaysia, Mauritius, Vanuatu, mari kita selesaikan 10 lesen pengawalseliaan ini.

    Lesen Amerika tidak tertakluk kepada pengawasan sama sekali

    Laman web rasmi menunjukkan bahawa PeterlishinvestmentsSecurities adalah nama perniagaan yang diberi kuasa oleh Elish & Elishinc.Saya pertanyaan di CFTC, NFA, FINRA, dan tiga lesen kewangan.Nampaknya finra kelihatan baik -baik saja.Jadi PeterlishinvestmentsSecurities tidak dibenarkan dan tidak layak untuk menjalankan perniagaan pertukaran asing!PersimpanganPersimpangan

    Mengapa Amerika Syarikat perlu menyemak banyak lesen kewangan?Terdapat banyak artikel di dalamnya.CFTC adalah urus niaga niaga hadapan, dan NFA adalah transaksi pertukaran asing, kerana NFA adalah institusi yang paling langsung dari pengawasan industri pertukaran asing, dan FINRA menguruskan transaksi saham AS.Walau bagaimanapun, sebelum membangunkan peniaga Amerika, broker pertukaran asing mesti mendaftar di CFTC dan menjadi ahli NFA, dan mereka sangat diperlukan dalam dua pautan.

      Lesen AR Australia.

      Doofinanciastralalilited adalah lesen AR.Dan adakah ini lesen pemberian oleh demo sendiri?

        Lesen British tidak dilindungi

        DooclearingLimited lesen British mendapati bahawa aktiviti tertentu syarikat tidak dilindungi dari laman web rasmi FCA, dan syarikat itu mempunyai keperluan atau sekatan ke atas aktiviti perkhidmatan kewangan yang dapat dikendalikannya.DooclearingLimited hanya boleh dilakukan di Gibraltar.

        Lesen ini masih boleh diambil.

          Lesen Hong Kong tidak wujud sama sekali

          Lesen Hong Kong Dejun DooHoldingGrouplimited, tetapi lesen ini adalah lesen pertukaran, yang tidak boleh digunakan sebagai lesen pertukaran asing!Lesen pertukaran asing Hong Kong memerlukan 3 lesen yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Pengawalseliaan Sekuriti Hong Kong untuk menjalankan transaksi pertukaran asing!PersimpanganIni mesti dibezakan dengan jelas.

          DooConsultingLimited adalah lesen dana amanah.

            Lesen Seychelles Membingungkan audiovisual audiovisual

            Nama Seychelle di laman web rasmi dooprimeseychelleslimity adalah dooprime (Seychelles) terhad lebih banyak kurungan, tetapi tidak melihat sebagai kurungan, jadi sebarang tanda baca akan menjejaskan lesen. Agensi.Persimpangan

            (6) Lesen Vanua tidak digunakan untuk berniaga

            Lesen Dejun di laman web rasmi Vanuatu dipanggil dooprimevanuatulimited, tetapi tidak ada penggunaan lesen ini ditemui di MT4, dan kemudian lesen ini tidak berguna.Tidak ada lesen untuk pengawasan, tetapi mereka yang tidak mempunyai pengawasan lesen yang digunakan olehnya.Layak memikirkan!

            (7) Perdagangan pihak ketiga Mauritius dipanggil Doprimemaurititiurimited. DooprimemauritiusLimited Perdagangan pihak ketiga, bukan Dexiona sendiri?

              Lesen Malaysia

              Lesen surat ikatan Malaysia dipanggil doofinancialabuanlited, tetapi perniagaan mereka adalah sekuriti, niaga hadapan, dan perbezaan dalam perkhidmatan kewangan, dan tidak ada perniagaan pertukaran asing.

              Akhirnya, menurut maklumat untuk memahami data aplikasi Exchange, skor 1.05 mata pada skor Dooprime Demo Capital di atas nampaknya takut. risiko.

              Muat turun aplikasi "Untuk Memahami", anda boleh menyemak platform, periksa hubungan, dan periksa risiko tanpa pendaftaran.