Untuk memahami eksklusif eksklusif: FXView dan firma sekuriti lain, kami berada di barisan hadapan!

2024-08-12 21:40:39 资讯 要懂汇

Ketahui bahawa saudara telah tiba di tapak pameran IFXDubai2024, mari kita lihat keadaan asas di dalam dan di luar pameran ~

Koordinat: Dubaiworldtradecentre, Za'abeelhall6.

Alamat: 2ndza'abeelrd -tradecentre -tradecentre2dubai - Unitedabemiates.

Masa: Pameran ini akan berlangsung selama 3 hari dan akan diadakan dari 16 Januari hingga 18 Januari tahun ini!

Terdapat pameran di luar dewan pameran ini.Keadaan keseluruhan bidang dalaman adalah seperti berikut!

Ia dapat dilihat bahawa banyak pelabur dan kakitangan pelbagai jenama masih sangat meriah di dalam pameran.Dan pameran ini, sebagai wakil pelabur Cina ke Dubai yang jauh, kami juga mempunyai topik yang menjadi perhatian, iaitu, bagaimana jenama -jenama ini menjamin keselamatan orang Cina?Dalam wawancara ini, kami mendapati tiga broker dan mengadakan wawancara di sekitar rakyat kami.

1.ATFX

Adalah layak mendapat pengiktirafan bahawa ATFX juga dilengkapi dengan kakitangan China di gerai Dubai, yang juga boleh mengesahkan aspeknya.Satu halaman adalah satu halaman, melampirkan kepentingan untuk melampirkan kepentingan, formal adalah perkataan terakhir.Mengetahui rakan sekerja Poison Tongjun pertama kali mengajukan pertanyaan bagi pihak pelabur Cina kami: Bagaimana pelabur Cina dijamin sebagai pelabur China?

Tidak mengejutkan, jawapan ATFX untuk mengelakkan berat, hanya mengatakan bahawa platform mereka selamat.Tetapi di mana keselamatan, jaminan tidak disebutkan sama sekali ... benar -benar merawat pelabur sebagai orang bodoh?Persimpangan

Kami segera bertanya: Bagaimana untuk membuktikan keselamatan anda?Jawapan ATFX adalah: Terdapat cawangan di Dubai, Hong Kong, jadi selamat ... apakah jaminan ini?PersimpanganSyarikat Hong Kong di ATFX juga telah meninjau detektif sebelumnya.Dan syarikat teh syarikat itu menunjukkan Atglobalservices, bukan AtfxLimited!

2.FXVIEW

Gerai No. 40 adalah kawasan pameran FXVIEW.Maklumat utama mengenai skop perkhidmatan dan isu pengawalseliaan menjalankan wawancara mudah dengan kakitangan FXVIEW.   

Antara perbualan, kakitangan menjelaskan produk kewangan FXView, dan sentiasa menekankan keselamatan dan pengawasan semasa FXVIEW:

FXVIEW adalah broker ECN/STP, dengan lebih daripada 500 aset dagangan, dan menyediakan CFD merentasi pertukaran asing, saham, indeks, kriptografi dan komoditi.Dan mengisytiharkan bahawa agensi pengawalseliaan yang digunakan oleh pelanggan EU adalah Suruhanjaya Bursa Sekuriti Cyprus (CYSEC), dan bukannya kebanyakannya Pihak Berkuasa Pengawalseliaan Penjagaan Jabatan Kewangan Afrika Selatan (FSCA).

Ia juga menunjukkan lesen pegangan semasa yang dipaparkan secara terbuka di atas Lembaga Pameran FXView: Afrika Selatan (FSCA), Cysec, Mauritius, Sepanyol (CNMV), Perancis (AMF), Bafin, Consob, dan Itali (Consob) dan Itali Pengawasan United Kingdom (FCA).         

Kemudian, saya tahu bahawa saya perlu memahami keaslian plat lesen.

Nombor sijil pengawalseliaan yang disediakan oleh FXVIEW adalah: 50410 Nama entiti berlesen adalah [OrivestPrietariLyLimited].   

Rakan -rakan Hui tahu bahawa peraturan lesen Afrika Selatan (FSCA) agak longgar, dan kandungan emas tidak sebaik lesen Big Nation, tetapi kakitangan lesen itu tidak membuat arahan pelanggan yang jelas.

Kecuali untuk lesen Cyprus dan Afrika Selatan, keadaan sebenar lesen lain tidak dijelaskan secara terperinci dalam pernyataan laman web rasmi, jadi saya tahu bahawa saudara tidak akan membuat banyak penilaian buat masa ini.       

3.jakmarket

Saudara kebenaran kami meringkaskan beberapa soalan.

S: Siasatan di laman web rasmi MT4/5, syarikat perdagangan platformnya adalah Seychelles dan Cyprus.Soalan 2: Jika menerima, akaun syarikat mana yang dibuka di bawah nama pelanggan China?

Soalan 3. Adakah aktiviti bonus dan promosi laman web rasminya membuka akaun yang hanya membuka akaun di bawah nama Seychelles?   

Jawapan yang diberikan oleh perkhidmatan pelanggan JustMarkets ialah platform JustMarkets kini diawasi oleh Cyez Cysec dan Seychel Financial Services Authority (FSA) dan belum menerima pelanggan China.

Soalan terakhir adalah mengapa aktiviti bonus dan promosi hanya menjalankan laman web rasmi yang dikendalikan oleh Seychelles, dan tidak mendapat jawapan yang positif ~

Di atas adalah maklumat yang diperolehi oleh saudara saya mengenai wawancara dengan tiga broker pada hari pertama.