Capital.com Technology Co., Ltd. dan Broker Running menyertai pasukan?Berhati -hati dengan pembatalan penyeliaan berganda!

2024-06-11 22:27:06 金融资讯 要懂汇

Capital.com Technology Co., Ltd. dan Broker Running menyertai pasukan?Berhati -hati dengan pembatalan penyeliaan berganda!

● Capital.com

Capital.com adalah broker yang diasaskan di Cyprus pada tahun 2016.Perkhidmatan produk kewangan yang beroperasi termasuk pertukaran asing, indeks, barangan, saham, kriptografi, dan perbezaan ESG, dan lain -lain, menggunakan alat analisis teknikal yang paling dipercayai dan carta peringkat tinggi untuk mencari trend pasaran untuk pelabur.

Laman web rasmi: 【https://capital.com/】

Capital.com menunjukkan pelbagai aplikasi dalam perkhidmatan platform di laman web rasmi.Aplikasi mudah alih, aplikasi urus niaga kontrak berbeza, urus niaga desktop, antara muka aplikasi Capital.com, paparan transaksi, MT4, dan alat pasaran yang luas.Ia adalah broker dalam talian yang benar.

Produk kewangan laman web rasmi Capital.com termasuk urus niaga cryptocurrency, dan pilihan bahasa laman web rasmi juga mengandungi perkhidmatan Cina yang mudah, yang bermaksud bahawa skop Capital.com mengandungi pasaran pelabur tanah besar.Kemudian pelabur tanah besar perlu tahu: Cryptocurrency dilarang di China, dan Suruhanjaya Pengawalseliaan Sekuriti Negara juga melarang semua jualan dan aktiviti yang berkaitan dengan kriptografi. elakkan.

Di halaman pendaftaran transaksi pertukaran asing di laman web rasmi Capital.com, tetingkap pop -up Capital.com memperkenalkan bahawa produk pertukaran asing yang beroperasi telah memperoleh kebenaran pengawalseliaan negara -negara yang berbeza, iaitu United Kingdom (FCA), Australia (ASIC), Bahamas (SCB) dan Cyprus (SCB) (SCB) (SCB) (SCB) CYSEC).

Mari kita periksa sama ada lesen empat -nation mematuhi.

) Britain (FCA) (

Mengetahui laman web rasmi GE (FCA), plat lesen Capital.com, syarikat berlesen bernama [Capitalcom (UK) Limited] Sijil pengawalseliaan: 793714.[Capitalcom (UK) Limited] Kebenaran lesen UK (FCA) juga boleh dijalankan (RollingspotForExExcontract) Transaksi Margin Pertukaran Asing dan Lesen Runcit Runcit (Pelaburan).

Australia (ASIC) ✦

Syarikat berlesen Australia di Capital.com, bernama [CapitalComaustraliaptyltd] di Capital.com.Ia juga memegang lesen runcit untuk derivatif kewangan.

B c c ✦ ✦ ✦ ✦ ✦

Transaksi Margin Pertukaran Asing Bahamas SCB, syarikat berlesen Bahamas Capital.com, yang dipanggil [CapitalComonLineInvestmentsLtd.] Sijil pengawalseliaan: 65167.Kandungan yang diberi kuasa boleh didagangkan sebagai ejen yang diamanahkan dan boleh didagangkan untuk sekuriti.

C cysec ✦

Capital.com's Cyprus berlesen syarikat bernama [CapitalComsVinVestmentsLtd] Nombor Pengawalseliaan: 354252.[Capitalcomsvinvestmentsltd] Ia sememangnya dikawal oleh Cysec, Cyprus, tetapi jelas bukan China di kalangan negara anggota yang menyediakan perkhidmatan silang.

Cari ini, semua empat lesen pengawalseliaan Capital.com semuanya benar, begitu juga dengan lesen ini yang benar -benar digunakan untuk mengawasi akaun transaksi sebenar?

● Platform perdagangan

Terdapat 4 platform yang dipaparkan di laman web rasmi Capital.com: [App Transaksi CFD], [Transaksi Dalam Talian], [TradingView] dan [MT4].

Transaksi PCFD APPF

Capital.com adalah yang pertama untuk mempromosikan platform aplikasi transaksi diri yang dibangunkan dengan fungsi tambahan yang kuat.Bekerjasama dengan pelaburan aplikasi, tetapi saya tahu bahawa saya telah melihat kawasan komen. Dipertimbangkan, dan tidak ada penyelesaian sebenar untuk platform!Skor 4.7 ini jelas banyak air!Dan isu -isu yang dibangkitkan oleh pelabur diperolehi dari platform itu sendiri.

▸ Transaksi dalam talian 交

Ini adalah platform perdagangan sendiri dalam talian Capital.com, yang sama seperti [CFD Trading App].

Di bawah keadaan biasa, masalah utama platform perdagangan diri adalah dari misteri matlamat dana, dengan mudah diserang, disyaki data mengganggu, dan kelewatan rangkaian dan sebab -sebab lain.Oleh itu, broker boleh membuka akaun pelayan secara bebas di negara -negara tanpa lesen pengawalseliaan untuk lancar mengelakkan pengawasan institusi kewangan di pelbagai negara.

Vtradingview▸

TradingView adalah rakan kongsi Capital.com.Walaupun Capital.com sentiasa menekankan TradingView dan keselamatannya sendiri dalam kerjasama, dan urus niaga tertakluk kepada pelbagai pengawasan.

Walau bagaimanapun, saya tahu bahawa saudara saya perlu menyebutnya. platform.

Kerana premis ini, urus niaga pintar dijalankan oleh Capital.com yang disambungkan ke TradingView?Nampaknya tidak ada jaminan keselamatan yang tinggi!

▸mt4t

MT4 dalam talian perlu memulakan perdagangan selepas mendaftarkan akaun Capital.com.

Di atas kami, kami telah bertanya bahawa [CapitalComsvinvestmentsltd] adalah Caip Lushe, Capital.com, yang diawasi oleh Cysec.Walau bagaimanapun, lesen Cyprus tidak mempunyai kuasa dengan transaksi Cina dan tidak menyediakan perkhidmatan kepada orang Cina!

Oleh itu, akaun syarikat MT4 Capital.com juga tidak sesuai untuk menjadi platform perdagangan untuk orang Cina.Dalam transaksi, sila ketahui lokasi akaun pelayan, berdagang dengan selamat, dan berhati -hati.

Akhirnya, apalagi menekankan bahawa kandungan di atas adalah bahawa saya tahu bahawa abang saya berdasarkan maklumat kertas, yang tidak bermakna pengalaman perdagangan sebenar.Elakkan peniaga haram menggunakan platform perdagangan yang dibangunkan sendiri untuk menyebabkan kawalan mutlak.Kandungan pengesahan hanya untuk rujukan rakan -rakan Hui, terima kasih!

Detektif (1): 3464399446 Detektif (2): 3147677259

Detektif (3): 2124228721 Detektif (4): 2389671330

Jika anda perlu menyemak platform dan mendedahkan petunjuk, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila fahami aplikasi HUI.