Doo Demon Capital, yang menjadikan akaun secara langsung selepas wang itu hilang, tidak dapat dihubungi.

2024-06-10 14:42:35 金融资讯 要懂汇

Doo Demon Capital, yang menjadikan akaun secara langsung selepas wang itu hilang, tidak dapat dihubungi.

Dejun telah buruk sebelum ini, sebagai contoh: "Menipu lebih daripada 10 juta yuan wang yang diperolehi dalam rakan senegara domestik" dan "berita berasaskan Perancis". perkataan demo?Sebelum melabur, cuba pilih platform biasa!

Baru -baru ini, Tonguejun beracun menerima aduan daripada pelabur ke broker Dezhang.

Semasa tempoh pelaburan, pelabur telah dicas semula dua kali, tetapi hanya beberapa hari keuntungan, dan dia mula kalah sehingga dia kehilangan semua.

Pelabur mempunyai perjanjian bahasa Inggeris sebelum memasuki emas, dan ia dijamin bahawa mereka tidak akan kehilangan.Selepas menghubungi perkhidmatan pelanggan pada masa akan datang, perkhidmatan pelanggan menolak bahawa akan ada hubungan pengurus perkhidmatan pelanggan, dan kemudian tidak ada berita.

Sebelum ini, banyak pelabur menemui keadaan Dexuan tidak dapat membayar emas, penipuan, dan sebagainya: Dexuan enggan mengeluarkan emas, mengadu banyak kali, dan tidak membuat emas di dalam platform.Lidah Poison Jun membuat spekulasi bahawa ia hanya satu alasan untuk satu sama lain.

Masalah Dexuan telah diberi amaran oleh artikel kami sebelum itu, tetapi artikel itu telah dikeluhkan untuk turun dari rak, jadi hari ini saya akan memberi anda sains yang popular!

1. Transaksi sebenar MT4 tidak dikawal selia

Dooprimelimited dipaparkan dari MT4 sebagai sebuah syarikat yang telah diniagakan di Dejun.

Lidah Poison Jun tidak menemui maklumat mengenai lesen pengawalseliaan yang ditakdirkan di laman web rasmi Kepulauan Cayman.

Ia adalah tepat kerana tidak dikawal selia secara teratur bahawa Dezhang akan menutup akaun pelabur, dan tidak akan dihukum tanpa memberi emas atau penipuan!Bagi pendatang baru, mudah ditipu jika anda tidak tahu bagaimana untuk memahami sama ada broker adalah platform hitam.

Kedua, Dexuan pernah pergi ke banyak berita undang -undang

"Empat suku" yang dilaporkan oleh polis seperti berikut:

Langkah 1: Naikkan nombor

Penipu pertama kali menubuhkan isyarat WeChat biasa untuk "menaikkan"."Meningkatkan nombor" bermaksud isyarat WeChat ini kelihatan normal. perasaan.

Langkah 2: Menghisap serbuk

Pada tahap tertentu "menaikkan nombor", membimbing mangsa untuk memasuki penubuhan pasaran saham.

Langkah 3: Bergolek

Dalam kumpulan WeChat, kecuali mangsa, hampir semuanya adalah "penjagaan".Saya membincangkan dalam kumpulan setiap hari dan berapa banyak yang saya buat selepas mendengar nasihat "Tuhan yang hebat", menggalakkan mangsa memasuki set itu, dan apabila hati mangsa bergerak, masa penipuan akan datang.

Langkah 4: Penipuan

Mangsa memasuki platform pelaburan berdasarkan bimbingan "Tuhan yang hebat" Tiada dana yang mengalir sama sekali.

Sekiranya syarikat sudah berada dalam berita undang -undang, maka keadaan syarikat mesti sangat buruk!Syarikat -syarikat sedemikian mesti menentangnya supaya lebih banyak orang tahu supaya pelabur tidak akan ditipu oleh syarikat -syarikat yang buruk itu.

Ketiga, lebih daripada 10 juta rakan senegara di Jerman

Pelabur tidak boleh mengambil balik wang yang ditipu!Dia datang terus ke pintu, dan datang ke pintu firma sekuriti, Dezhang, di pintu Hong Kong.Berharap untuk mendapatkan kembali wang anda sendiri!Saya benar -benar mahu memaksa orang untuk pergi!PersimpanganTerdapat terlalu banyak kekurangan kebajikan.

Insiden ini telah menarik perhatian yang meluas di pasaran pertukaran kewangan dan asing, yang serius mempengaruhi ulasan angin pasaran pertukaran asing. firma sekuriti sedemikian.

Keempat, pejabat Shanghai Dexuan!

Sebagai broker pertukaran asing, Dezheng sebenarnya tidak boleh menjalankan industri pameran pertukaran asing di tanah besar China.

Pada masa yang sama, isu pengawasan lesen Dexuan telah lama muncul dalam aplikasi HUI!Semua lesen Areland Nations adalah penyeliaan luar pesisir!Bahaya keselamatan tersembunyi sangat besar!

Semua orang mesti menjauhkan diri dari platform ini.

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, dan mengadu, sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk mendedahkan berita!

Anda memerlukan kerjasama perniagaan, sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama!

Platform pertanyaan, aduan, maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi HUI