Broker Pertukaran Asing Rockfort Stone Securities Dinamakan semula Rockglobal Locke International!Memegang lesen yang sama

2024-06-12 21:40:39 金融资讯 要懂汇

Cakera dana!Rockfort Stone Securities dinamakan semula Rockglobal Locke International!

Wang gulung gelung lesen yang sama!

Helo, kawan -kawan yang dikasihi, ini adalah lidah beracun!

The Tonguejun beracun menerima banyak mesej peribadi dari rakan -rakan Hui yang datang untuk berunding, dan mendapati bahawa beberapa rakan Hui membuka Rockfort Stone Securities dan mendapati laman web rasmi telah hilang, akaunnya disekat, dan perkhidmatan pelanggan tidak dapat dihubungi ?Hari ini, mari kita lihat apa yang sedang berlaku di Rockfort Stone Securities!

Poison Lidah Jun dibuka untuk memahami bahawa Rockfort Stone Securities telah mengadu kepada 0.9 mata!Ini hanyalah titik pemahaman yang paling rendah.Masalah kepekatan dalam pendedahan adalah semua jenis aktiviti tolak, tetapi tidak emas, dan perkhidmatan pelanggan tidak kembali!Syak wasangka berlari penuh dengan jalan?

Hari ini, mari kita lihat kaedah apa yang dilakukan oleh Rockfort Stone Securities yang menipu kerja keras pelabur?

▣ ▣ ▣ ▣ ▣ ▣ ▣!Propaganda palsu di laman web rasmi!

https://rfmfxm.com/pc/index/l/zh-cn.html

Seperti yang ditunjukkan dalam: Laman web rasmi Rockfort Stone Securities telah ditutup.

Poison Lidah Jun telah bertanya mengenai beberapa platform pengawalseliaan ketiga.Industri ini tahu bahawa Rockfort Stone Securities telah dinamakan semula sebagai Rockglobal Locke International, jadi kami akan mula menyiasat hari ini!

Laman Web Rasmi Rockglobal:

https://www.rockglobal.com/cn/

Laman web rasmi Rockglobal adalah yang pertama memberikan acara emas!

Poison Lidah Jun mengingatkan pelabur baru di sini: Terdapat dua rutin untuk sumbangan dana:

① Pertama sekali, sejumlah besar wang tertarik.Walaupun pelabur membayar margin yang cukup, hasil akhir tidak akan dikeluarkan.

② Seduce intimidasi terus memerah pelaburan dalam pelaburan, sehingga pelabur tidak dapat lagi memerah, dan tunggu kedudukan pembubaran atau teknologi untuk menyesuaikan data secara langsung!

Selepas acara itu, wang itu melancarkan wang itu, dan dana tidak dapat dikembalikan!Adakah rutin semacam ini sama seperti tajuk tajuk yang disebutkan oleh aduan pelanggan?

宣 Promosi Lesen Laman Web Rasmi!

Dalam pendedahan risiko bawah laman web rasmi, RockGlobalinationAlmited didaftarkan di San Vincent dan Greennin, No. 26969BC2023, dan didaftarkan oleh Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan SVG.

Saint Vincent (SVGFSA)

Lidah Beracun Jun secara rasmi tidak menyiasat mengenai lesen di Jawatankuasa Pengurusan Kewangan San Vincent (SVGFSA).Promosi palsu!Jadi siapa syarikat perdagangan?Adakah ia diselia?

New Zealand (FMA)

Rockglobal Locke International's MT4 Trading Company adalah RockfortMarketsLimited.

Poison Lidah Jun menemui plat lesen 509766 di New Zealand (FMA), tetapi kemas kini baru -baru ini ialah: Rockfortmarkets menukar nama transaksi ke Rockglobal pada 15 Mei 2023, dan nama -nama sekali juga GppmarketsLimited!

[Seperti yang ditunjukkan dalam angka itu, Rockfort Stone Securities memegang nombor sijil pengawalseliaan yang sama: 509766]

Jadi lesen New Zealand (FMA) ini memegang syarikat RockfortMarketsLimited dari "Rockfort Stone Securities" yang tidak dijalankan sebelum Mei 2023!

http://www.gaopngwh.com/

Dan ini GPP GPP ini adalah platform hitam untuk berjalan, dan laman web rasmi bahkan menjadi kasino ...

[Seperti yang ditunjukkan dalam angka itu, GPP GPP (GPP Gao Peng International) memegang lesen New Zealand (FMA) yang sama, nombor sijil pengawalseliaan: 509766]

Melalui siasatan platform pengawalseliaan ketiga, kami dapat mengesahkan bahawa Gao Peng GPP, Rockfort Stone Securities, dan Rockglobal Locke International adalah jaket yang berbeza di syarikat yang sama!Lesen New Zealand (FMA) ini pada dasarnya adalah alat rolling wang cakera modal!Platform hitam sebelumnya dipindahkan ke platform baru selepas menjalankan jalan.

Semua dalam semua:

Kami telah menemui dana yang tinggi di laman web rasmi Rockglobal Locke International. Lesen!Firma sekuriti semacam ini mungkin menjadi penipuan Ponzi -cakera modal.Sangat sukar untuk mencari wang yang dilaburkan!Oleh itu, anda mesti menyimpan pemikiran rasional dan tidak dikelirukan dengan pulangan yang tinggi.Lidah Beracun Jun menyeru pelabur:

1. Pastikan anda memahami sepenuhnya maklumat syarikat.

2. Semak maklumat pengawasan dan cari lesen pengawalseliaan syarikat untuk transaksi dan pertukaran asing yang berkesan.

3. Pastikan untuk mengesahkan sama ada syarikat perdagangan adalah syarikat yang diawasi.

Jangan dilaburkan secara membuta tuli oleh mata pembungkusan, dan jangan memegang platform yang tidak akan menjalankan platform tanpa menjalankan platform.

Rakan -rakan yang tidak memahami siasatan juga boleh membantu "racun lidah raja" atau "detektif bulatan pertukaran", memberi perhatian kepada platform "pemahaman", periksa trend platform pada bila -bila masa, mengemas kini perkembangan terkini dalam masa nyata, dan mengawal anda Pelaburan Keselamatan.

Detektif QQ: 3464399446

Fahami Kumpulan Hak Huiwei: 762516501

Penipuan pertukaran asing adalah perbuatan jenayah yang serius!Sekiranya anda ditipu, jangan takut, ambil tindakan dengan segera, dapatkan bantuan, dan melindungi hak anda!