Iuxmarkets secara berniat jahat ditolak daripada emas!Baik di plat lesen sebagai palsu!Penipuan memancing!

2024-06-27 18:34:51 资讯 要懂汇

Iuxmarkets secara berniat jahat ditolak daripada emas!Baik di plat lesen sebagai palsu!Penipuan memancing!

Baru -baru ini, Tonguejun beracun mendapati bahawa platform broker Iuxmarket mempunyai sedikit pendedahan di China, tetapi banyak soalan di rangkaian luaran?

Menurut maklumat untuk difahami, pelabur mangsa mengatakan bahawa iuxmarket memadamkan rekod sejarah akaun pelabur dan tidak mahu membayar wang, menunggu setengah bulan, tidak dapat membayar emas, perkhidmatan pelanggan sengaja tidak menjawab, dan sebagainya?

Hari ini, saya akan datang ke platform ini untuk memberitahu anda bagaimana membezakan kaedah platform hitam!Lihat apa kebenaran emas!

Lesen pengawalseliaan

Mari kita periksa dari lesen

Seperti yang ditunjukkan dalam gambar di bawah, laman web rasmi mendakwa lesen lesen NFA AS dan lesen khas San Weison?

Nampaknya ia tidak disebutkan sebagai laman web rasmi, dan pegawai NFA rasmi tidak diberi kuasa oleh angka itu!Lesen NFA IuxmarketsLimited pasti palsu!

Kemudian detektif menjelaskan kepada pelabur: Kerana NFA mempunyai sistem pengawalseliaan yang sangat ketat, terdapat tiga lesen kewangan: FINRA, NFA, CFTC.CFTC menguruskan urus niaga niaga hadapan.Walau bagaimanapun, sebelum membangunkan peniaga Amerika, broker pertukaran asing mesti mendaftar di CFTC dan menjadi ahli NFA.

Oleh itu, terdapat sangat sedikit platform peniaga pertukaran asing yang benar -benar memenuhi lesen NFA!Bagaimanakah iuxmarketslimited mendapatkannya?

Berdasarkan data aplikasi HUI, Poison Lidah Jun mendapati bahawa sebagai tambahan kepada NFA AS, Iuxmarket juga mempunyai dua lesen yang belum direkodkan oleh laman web rasmi.

Menurut nombor lesen Cyprus, anda dapat mendapati bahawa ini adalah syarikat Charlgateltd.Laman web rasmi adalah seperti yang ditunjukkan di bawah, dan pautan itu tidak sah.

Charlgateltd yang diasaskan dan semua platform gabungan di bawah Iuxmarket tidak mempunyai hubungan langsung.

Dan anak -anak syarikat yang dikendalikan di bawah Iuxmarket, Bluestarfx, Bailihui, Primusmarket, tidak menyalin syarikat, adalah platform hitam dek dek.Penipuan yang terdedah oleh mangsa tidak berkesudahan, dan mereka menukar lapisan pembungkusan kulit mereka sendiri!Laure memancing di kawasan bahaya tersembunyi yang tinggi tanpa pengawasan!

Lidah Racun Jun memeriksa masa lesen ejen ini satu demi satu dan mendapati bahawa Alphafx, yang telah berhenti beroperasi, bahkan sebuah syarikat yang sama. Sejak 2018. Ia masih merupakan platform baru di bawah Iuxmarket pada tahun 2023. Daftar!Adakah halangan yang tidak cekap dan sebilangan besar lesen berdaftar atau digunakan untuk melayani platform dagangan anda sendiri?

Kedua, mengapa anda perlu mengambil lesen?

Coroso adalah ahli komuniti yang sedang membangun.Ia adalah salah satu negara yang paling maju di dunia. . Bolehkah anda membeli dan menjual mengikut kehendak, apa maksudnya?

MT4/5

Platform ini hanya berlaku pada MT4/5, dan kami dapat mengesahkan maklumat sebenar IUXMarkets pada MT4/5.

MT5 of Iuxmarket adalah standard utama.Walau bagaimanapun, perniagaan dan teknologi peniaga arus perdana MT4 agak matang dan keupayaan kawalan risiko.Mengapa standard utama tidak memilih MT4?

Dalam kedua -dua pendaftaran laman web rasmi dan nama domain, iuxmarketslimited telah didaftarkan oleh Suruhanjaya Sekuriti dan didaftarkan di St Vinsont dan Greennin Financial Services Administration.Oleh itu, ini bermakna pelanggan membuka akaun di San Vincent, dan Pentadbiran Perkhidmatan Kewangan St. Vincent dengan jelas menjelaskan bahawa San Vincent tidak mengawasi urus niaga pertukaran asing!Bukankah salah satu sebab bukan emas?Pelabur yang dihormati melihat bahawa peniaga yang berdaftar di San Wendon mesti berada di mata mereka untuk mengelakkan diri!

Kenapa anda bersara di belakang tabir dan memberikannya kepada banyak syarikat agensi dengan banyak keraguan?Matlamat dana pasti akan menjadi misteri!

Keracunan lidah Jun mengingatkan anda: godaan ini platform hitam di bawah godaan "risiko rendah", "pendapatan tinggi", dan "menunggu penghargaan" pertama membiarkan pelabur merasai kemanisan dan kemudian makan prinsipal pelabur melalui operasi yang berniat jahat, untuk keselamatan Dana, untuk keselamatan dana.

Detektif mengingatkan pelabur untuk memuat turun aplikasi "Memahami Hui".

✉ Pemberitahuan:

已 Untuk memahami bahawa pasaran semasa telah dilancarkan, pengguna boleh memuat turun versi iOS dan versi Android melalui kod QR yang menyapu mi:

P Dengan memahami saluran "pendedahan" untuk memahami aplikasi pertukaran:

讯 Maklumat lanjut seperti Peringkat Maklumat Pembrokeran dan maklumat lain adalah untuk memahami kiriman wang: