Rahsia Lesen British Brokerage, Operasi Poland Black Hole di belakang Asap!Persimpangan

2024-05-23 22:27:07 金融资讯 要懂汇

XTB adalah broker pertukaran asing yang didaftarkan di UK pada tahun 2002. Dia beribu pejabat di London dan mendakwa mempunyai pejabat di lebih daripada 13 negara termasuk Britain, Poland, Jerman, Perancis, dan Chile. perkhidmatan perdagangan.

XTB kini dijaringkan 6.82 pada pengawasan pemindahan dan platform pertanyaan.

Tetapi baru -baru ini, saudara kebenaran telah menyedari bahawa platform XTB telah menambah beberapa aduan tetamu pendedahan.

▶ Aduan Tetamu: XTB hanyalah platform penipuan!Ia cukup keji!

Pelabur berkongsi pengalamannya: "Setelah menjimatkan 10,000, yang lain membantu saya menggoreng hingga 235,200, dan perkhidmatan pelanggan yang berikut dipanggil dan mengatakan bahawa kerana tidak ada acara pendaftaran, wang itu tidak dapat dibangkitkan sekarang. Apa yang lebih buruk, mereka meminta saya untuk Dapatkan 60,000 lagi salinan.

Malangnya, mengapa ini begitu misteri?Dalam ketiadaan lebih banyak bukti, saudara kebenaran tidak dapat menyimpulkan.

Mari kita lihat terlebih dahulu laman web rasmi XTB, saya berharap dapat mencari beberapa petunjuk!Persimpangan

Membuka laman web rasmi XTB adalah pemberitahuan bahawa ia cuba melawat laman web selain laman web di luar negara/rantau di mana anda berada, dan pautan ke laman web rasmi Cyprus dilampirkan.Persimpangan

Antaranya, laman web rasmi Cyprus tidak menyediakan perkhidmatan kepada pelanggan China, dan URL https://www.xtb.com/pl disediakan.

Sebagai tambahan kepada https://www.xtb.com/pl, terdapat juga laman web Cina https://www.xtb.com/zh.

Seterusnya, selepas pendalaman saudara kebenaran, saya mendapati bahawa terdapat dua syarikat dengan nama yang sama!Persimpangan

Walau bagaimanapun, semua orang perlu memberi perhatian khusus kepada syarikat itu dengan nombor sijil pengawalseliaan 595249, kerana kebenarannya di FCA British telah berhenti pada akhir tahun 2020. Lebih aneh bahawa pautan laman web rasmi sebenarnya menunjuk kepada syarikat Cyprus Adakah ini?Persimpangan

Adakah XTB juga bermain permainan "Hanging Sheep's Head menjual daging anjing" dan pelabur yang mengelirukan?Atau adakah cinta tersembunyi yang lain?

Kemudian, Brother Truth disahkan melalui laman web rasmi Cyez Securities and Trading Council (CYSEC) bahawa syarikat XTBLTD telah diawasi tetapi syarikat itu memilih Sistem Lesen Sementara UK (TPR). Ia dikawal oleh UK (FCA), diikuti oleh negara -negara yang didaftarkan di CYSEC.

Di sini, saudara kebenaran harus mengingatkan semua orang bahawa jika anda melabur dalam transaksi di XTB, anda harus memberi perhatian kepada nama domain pembukaan akaun anda sendiri!PersimpanganPersimpangan

Lihatlah satu lagi (nombor lesen: 522157), yang dikawal oleh yang lain, telah didaftarkan dan dikawal oleh Pihak Berkuasa Kewangan Kewangan British (FCA).Syarikat menyediakan perkhidmatan kewangan meliputi pelanggan runcit untuk memastikan operasi perniagaannya memenuhi keperluan pengawalseliaan yang relevan.

Walau bagaimanapun, lesen British XTB bukanlah sorotan, dengan pengesanan yang mendalam!Persimpangan

Membuka penyamaran platform dagangan XTB, Brutter Brother mendapati bahawa wajahnya yang sebenarnya jauh lebih rumit dan berbahaya daripada laman web rasmi yang diterangkan.Lesen British yang dipanggil hanya bom asap.

Walau bagaimanapun, mengejutkan bahawa syarikat itu telah hilang dari senarai pengawalseliaan Biro Pengawasan Kewangan Poland (PFSA), dan aktiviti pembrokerannya tidak pernah termasuk China, yang bermaksud bahawa status penyeliaan platform perdagangan XTB sangat diragukan!Persimpangan

Sebelum mewujudkan hubungan transaksi dengan mana -mana peniaga, pelabur mesti membuka mata mereka untuk mengesahkan maklumat pengawalseliaan mereka dengan teliti.

Jangan keliru dengan pembungkusan cantik di permukaan, simpan minda yang sihat, dan pastikan pelaburan anda tidak jatuh ke dalam perangkap.

Ringkasnya, platform perdagangan XTB jauh dari selamat dan boleh dipercayai sebagai laman web rasminya.Apabila memilih platform perdagangan, pelabur mesti berhati -hati untuk mengelakkan tertangkap dalam risiko.

Saya ingin mengingatkan pelabur bahawa pelabur perlu berhati -hati,

Sila cergas mata anda!Persimpangan

Anda memerlukan kerjasama perniagaan,

Sila imbas kod dan tinggalkan nombor pesawat untuk bekerjasama ~

Platform pertanyaan, aduan,

Untuk maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi pertukaran ~

Jika anda perlu menyemak platform, mendedahkan petunjuk, aduan,

Sila imbas kod untuk menambah QQ detektif untuk membuat berita !!

Selamat datang semua orang untuk menghubungi kami ~

Detektif: 3464399446 Kebenaran: 31476777259

Lidah beracun: 2389671330 Fahami saudara: 2124228721